lördag 15 mars 2014

Såååå länge sedan!!

Nu var det mycket längesedan jag var in här!
Ska väl försöka att blogga lite mer....men livet har ju bestått mycket av sjukdomar och att vara med min mamma.Vi kämpar på för fullt mot cancern och hoppas att den ska ge med sig!
 Men jag har ju grejat lite hemma också....är det intresse så är det!Och skönt att pula med döda ting,när man har elände omkring sig!!!Denna lilla soffa har nyss flyttat hem till oss...såå söt!
 Och målat golvet i vardagsrum ovh matrum har vi också gjort.....kök och hall står på tur för nya golv!
Och till sist:Härliga pärlhyacinter till alla underbara människor därute!
Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!
Anne-Lie

3 kommentarer:

  1. Härliga bilder, hoppas det löser sej för din mamma,
    och så Önskar jag dej en fin Lördagkväll!
    Ta hand om dej
    Kramar Kathrine

    SvaraRadera
  2. Kraaaam till dig också, hoppas nu att mamma blir frisk, jag vet hur det känns vi har varit där också, men min mamma blev frisk, så det finns hopp mot den sjukdomen. Kraaam Anette
    P.s vilken fin liten soffa, och fina golv

    SvaraRadera
  3. Hello ! lovely photos of your home....hoping your mother gets well and wishing you a nice weekend...Gail x

    SvaraRadera