fredag 27 mars 2009

Fågelbur i matrummet!
Hej på er!
Då sitter man här och väntar på den stora finalen i Lets Dance,har väl ingen riktig favorit då min favvo åkte ut förra gången,just precis Morgan!!!Jag blev så glad av honom,så skönt med människor det sprudlar av.Annars har det varit en hektisk vecka med städning och målning.Och i morgon är det antikmässa som gäller.Ombyggnationen av boden,verkar dra ut på tiden,då snickaren är upptagen med annat,så vi får väl se när det blir klart,men Maj känns lite optimistiskt....hmmm.
Så nu önskar jag er trevlig helg!!!
Kram från
Anne-Lie
P.S hur sjutton gör jag för att få bilderna under texten HJÄLP!

3 kommentarer:

  1. Vilken underbar kyrkoljusstake du har!Hela bloggen är fin!;))
    Har mailat dig!
    Marie minlillaveranda

    SvaraRadera
  2. Vilken vacker bild!Morgan var min favvo också! Kram susanne

    SvaraRadera
  3. Men så mycke fint du visar ,har missat en hel del,det ska bli så spännande att besöka dig när du har öppnat din nya butik.
    kram o ha det så gott
    ninni

    SvaraRadera