tisdag 14 april 2009

vit,vitare,vitast eller?

Hej på er! Hoppas att alla haft en skön och glad påsk!?Här var det släktkalas på påskafton,det var så härligt väder så vi satt ute på altanen!Nu är ju den inglasad och med diverse värmeanläggningar,så var det helt OK för lite bistra vindar var det!Hann dock med lite loppis på f.m de bilderna ska jag försöka peta in i morgon,för det gjordes lite fynd!Sen kom ju regnet igår och då blev jag helt galen med målarpenslarna,började lite försiktigt med att göra trappan upp klar!Sen blev det ena hallen nere,gästtoa samt hallen uppe!Nu ligger vardagsrummet närmast till att få sig en uppfräschning!!!!Och färgen då????Ja överskriften" förtäljer "det!När allt börjat bli klart....jag undrar om jag ska måla alla lister i grått...hmmmm fortsättning följer..... Bilden jag lagt in är från köket,och bordet där kan jag inte måla det är från slutet 1600 eller början av 1700-talet och helt i orginal.Jag tycker det är så vackert!! Till nästa gång Kram Anne-Lie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar