söndag 21 juni 2009

Donatella!
Gammal såpaburk i emalj!Nyligen inköpt på loppis!
De hjulen.....
....på det här bordet!
Nya lampor i butiken!
Hejsan!
Då börjar liver återgå till det vanliga!Jag hade en mycket trevlig midsommar och det hoppas jag att ni också hade!
Nu ska vi återgå till materiellt,har varit lite tungt här på bloggen ett tag,men.....här ovan är en bild från köket och där har jag satt en söt liten Byrå/bord.Blev riktigt bra trots att den inte är kritvit....än???Sen petade jag in lite andra bilder på lite nyköpt!
Lampan jag fått i butiken tycker jag mycket om!Likaså har jag jättevackra fårskinn bl.a ett som är riktigt kritvitt,(ska lägga in bild sen)lite ljus och gjutjärnskonsoller har också kommit!
Så ta och kika in på lördag, öppet som vanligt 11-14 .
Nu ska jag ladda mina batterier,för imorgon ska min lilla trollunge vara med mormor,så då är det bäst att man är pigg!
Kram på er!
Anne-Lie

2 kommentarer:

  1. Så fint som vanligt hos dig.
    Ha det gott
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  2. Såå hyggelig blogg,med den rette landlige stilen...hit kommer jeg tilbake.
    Klem...Ellen

    SvaraRadera