måndag 3 augusti 2009

Återkommen!!!

Hejsan alla glada!!!
Då var vi hemma igen,efter 10 underbara dagar på Gotland och Fårö!!Denna gång känner jag mig verkligen utvilad!Jaha,vad har då korna med det här att göra????Jo...vi åkte till Gotland vid niotiden på kvällen...kom iland vid c:a 00.30,och skulle därefter lämna av Olles son i Visby,vilket gjorde att tiden gick och vi bestämde oss för att fricampa.Körde ner på en avtagsväg och ni ska veta att på Gotland är det svart på natten....riktigt svart,men som sagt vi parkerade och dök i säng. Och nu förstår ni vad som hände....jodå vi stod i en kohage!!!!!Och det var väldigt nyfikna kor,de var ända in i bilen och tittade.Och detta var vår första dag!!!!
Natten efter for vi ner till ett ställe på södra Gotland som heter HolmHällar,mycket vackert!!!Vi grillade och drack vin och hade det allmänt mysigt!!!!Kl 02.00 brakade helvetet lös!!!!Och denna gång var det inga kor......det var ÅSKA,och jag är livrädd för åska!!!!Då ska ni veta att vi stod på en stor gräsmatta med gigantiska tallar runt oss,samt ett mycket stort hav alldeles brevid.Jag var så rädd att det sved i mina muskler,och min älskade lilla romantiker Olle,vet ni vad han sa???SLÄCK LAMPAN OCH LÄGG DIG OCH SOV,ni ska veta att hemfärden var nära så fort det hade slutat att åska.
Men efter de två första dgarna så har vi haft det underbart härligt,med sol,bad och lite shopping,de bilderna stoppar jag in lite senare.
Så till nästa gång
Kram på er!!!
Anne-Lie

2 kommentarer:

  1. Välkommen hem!!!
    Vad härligt att ni har haft det bra och att du känner dig utvilad! Det skulle jag behöva nu..
    Har karmstolen ute på annons om du skulle vara intresserad, annars kikar jag förbi onsdag.
    Kram Lena

    SvaraRadera
  2. Härliga dagar på Gotland, förutom kobesök och åska. Fast det blir roliga minnen i framtiden..
    Kram/Åsa

    SvaraRadera