söndag 20 september 2009

Slut på helgen!!

Hej och god söndagkväll!! Jaha då var ytterligare en vecka lagd till handlingarna!!det har varit en relativt lugn helg för våran del!! Fast Olle var ju ute med pingvinklubben i fredags,så då passade jag på att titta på Idol i lugn och ro,är ju riktigt frälst i det programmet.Och så hade Skavlan säsongspremiär,ytterligare en favorit också sist men inte minst DIRTY DANCING!!!jag hade en riktigt härlig TV kväll mmmmm..... Sen blev det lördag med loppis och öppen butik..full fart alltså .För mig alltså,inte han med smärtsamma ögonbryn!!!!Men jag brukar köra med hans egna ord"Kung på natten...Kung på dagen"ha ha! men lite loppisfynd blev det.....en gammal gjutjärnsmortel !Dålig bild
En gammal porslinsdocka,som jag har suttit idag och sytt en ny klänning till....hon är så söt!!Det fick bli en enkel linne klänning med spetsunderklänning och en lös virkad krage med sammetsband!!!Jag häpnade över mig själv???Brukar inte klara så mycket pillrande!!
Och så till sist........
tada,mitt nya sovrum!!!
Nääääääää men det är på gång!!
Njut av bilderna ha ha...ni ser vilket skämtsamt humör jag är på,såhär på söndagkväll!!!
Tusen kramar till nästa gång!!
Anne-Lie

3 kommentarer:

  1. Hej underbara saker du fyndat!!
    Dockan var ju helt underbar vilken fin klänning du sydde till henne!
    Ha en bra Dag!
    Kram Kathrine!

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Vilken förtjusande docka och vad duktig du är att sy fina kläder till den lilla sötingen. Jag gillar stolen i ditt blivande sovrum den lyfter hela rummet.
    Varma höstkramar

    SvaraRadera
  3. So beautiful photos in here :)
    You have gorgeous furnitures on your home.

    Have a nice week :)

    -Sanna

    SvaraRadera