söndag 1 november 2009

Inte på latsidan

Hej på er alla gulliga!! Måste bara säga att ni är underbara!!Tusen tack för alla snälla värmande ord,jag blir så himla glad!!!Ni är det bästa......Trots våran sorg så har vi inte legat på latsidan!! Sovrummet har äntligen blivit klart,det ska ju stylas och fixas,men måste bara visa för jag blev så nöjd!! Golvet har vi målat i samma färg som LantlivAnettes hall.Tack för tipset Anette!!
Den här bilden blev lite mörk men...ser ni korgen på golvet!!!!Full av Olles ljudgrejer till TV;n .Jag försökte att förklara att det är ett sovrum..men fick inte något gehör för det,men ok då han säger ju inte så mycket om allt tok jag hittar på!!!Men den kanske får ben eller nåt sånt...hahaha!!
har inte satt upp några gardiner än,och vet faktiskt inte om jag ska ha några vi får väl se!!
Här är min nya garderob!!!Snygg va??Näääääää men det är i väntan på klädkammaren!!!
Här kommer en bild från hallen,där lillsoffan har fått vit linneklädsel och jalusidörrar i fönstret!!
Så ni ser några latdagar har det inte varit!!Har dessutom flängt runt med min mamma på en massa olika saker som ska göras,så nog har veckan varit hektisk!!
Butiken är öppen som vanligt till veckan och en massa nygammalt har det kommit!
Håller för tillfället på med en gammal trågsoffa,som ska få flytta ut i butiken till julpyntningen!!Och vita keramiktomtar har jag igen,samt lite kransar!!
Så varmt välkommen in!!!
Till nästa gång;Kraaaaaaaaam på er!!
Anne-Lie

5 kommentarer:

  1. Hej!
    här tror jag inte att jag har tittat in innan, så mycket fint.
    Hanna
    blommorifonstret.blogspot.com

    SvaraRadera
  2. Hej,
    oh va fint sovrummet blir!!
    Längtar efter o få åka till dej o handla lite...(här håller sambon på o göra en ny sänggavel o så har vi fixat nya sängbord, ska bli så kul när det kommer på plats o man får pynta till de..
    Kram
    Ewa

    SvaraRadera
  3. Hej vad fint det blev med golvets färg....jättefina bilder du visar....gardiner? Det är ju så fint ändå!
    Kram Kathrine!

    SvaraRadera
  4. Så vakre bilder.... nydelig rom...og alle de herlige detaljene...

    klem Kesrtin

    SvaraRadera
  5. Åhhh, vad underbart fint sovrummet blev!!! Du kan du!!! Kram Lena

    SvaraRadera