torsdag 17 december 2009

Julafton hos Artur&Gerda

Hej alla julstressade vänner! Jag fick full panik igår när jag upptäckte att det endast är 1 vecka kvar till JUL!!!Många dagar har ju försvunnit när jag var sjuk!!!Men så började jag fundera.....det mesta finns att köpa klart!!Köttbullar och sill ska mamma fixa,brorsan jobbar på ett bageri och knäcken kör jag i micron!!!I helgen ska jag ut och leta en julgran,sen så.......... På lördag firar vi jul i butiken!!!!Det blir glögg,pepparkakor och julmusik......och 50% på allt i butiken!!!!!!Så varmt välkommen in!!!! Sen har vi stängt under julveckan!Öppnar 30 december igen! Ha det gott!! Kram/Anne-Lie

4 kommentarer:

  1. Godmorgon!
    Vilken fin bild på granatäpplena!
    Förstår om du upplever det stressigt när du varit sjuk, jag vet precis hur det var när jag hade butik....
    Jag hade önskat att jag kunde komma förbi din butik, men du vet hur det är, synd att du ligger en bit ifrån, men nån gång skall jag minnsan ta mej i kragen!
    Hoppas du får en härlig vecka!
    Kram Kathrine!

    SvaraRadera
  2. Hej Vännen!

    Jag är med Dig! Insåg oxå härom dagen att julen är redan nästa vecka?! Vad hände? Men precis som du skriver så löser det sig, bara man väljer rätt vägar.... Kanske tar en sväng förbi på lördag då du har rea!

    Stor Kram Lena

    SvaraRadera
  3. Hej,dagarna springer iväg...men jul blir det ändå!!
    Är sååå ledsen att jag är borta på lördag så jag inte kan komma till din underbart goa lilla butik...ska till Gävle måndag el tisdag men då har du julledigt...så vi får spara till efter jul med besöket.
    har du nån kommod (el pottskåp, kalla det vad du vill), jag letar efter det...
    Sköt om dej
    Massor av julkramar från
    Ewa

    SvaraRadera
  4. Glömde glöggen igen!!!! När Ni kommer till veckan så är den redo och väntar på att få följa med Er hem.
    Kramis och tack för idag!
    Jessica

    SvaraRadera