måndag 28 december 2009

Julen över för denna gång!!

Hej på er!! Då var julen över för denna gång,hoppas ni alla har haft en lugn och skön helg!?Här har det varit lugnt och skönt.Juldagen gick jag i morgonrock hela dagen...så skönt!Sen var det middag hos mamma på annandagen!! I julklapp fick jag ett vackert armband som jag önskat mig,och av barnen fick vi presentkort på en middag på Helt Enkelt en restaurang här i Gävle!! Så julen var helt ok.....men ändå får jag alltid en tomhetskänsla efter,något saknas!!! Men julen kommer ju tillbaka,likaså sommaren....har ni sett vilken underbar bild.Den kommer från Martine Collianders hemsida!!Igår och idag har jag varit i butiken och jobbat!Möbleratom och städat,samt fyllt på med nya saker,mycket vitt porslin!!! Så välkommen in: öppettider som vanligt!!! God fortsättning på er och många kramar!!!! Anne-Lie

4 kommentarer:

  1. Hej o God fortsättning!
    Va härligt med en middag på Helt Enkelt...alltid go mat o trevlig personal(vi åt där sist när vi julhandlade, mums).
    Måste göra ett besök hos dej igen snart, det är alltid lika mysigt!!
    Ha det gott
    Kram
    Ewa

    SvaraRadera
  2. Høres ut som en perfekt jul.... Deilige dager..
    Nyt fortsatt...
    Klem Kerstin

    SvaraRadera
  3. Äsch, inte är julen över än! Jag tänker mysa och njuta lääänge till.

    Kul att ha hittat hit. Låter ju spännande med nya saker i butiken!

    God fortsättning!

    SvaraRadera
  4. Hallojsan Anne-lie!

    Tack för titten och den gulliga kommentaren,......nu har jag suttit med fikat i knät och fullständigt slukat DIN blogg, kaffet blev fisljummet och lussebullen blev frasig för jag glömde tid och rum. Människa,...vad mycke fint du gör med alla möbler du köper, varför ska du bo sååå lååångt härifrån. Jag vill gå runt i din butik och köpa allt som finns *fniss*. Du har exakt den stilen som jag älskar, och erat hus ser ju bara helt underbart ut.

    Du verkar ha samma intresse för gustavianska möbler som jag, jag är verkligen imponerad av allt fint du gör. Eftersom pengabörsen inte riktigt fylls på i samma takt som jag handlar, så får jag handla mina drömmöbler när jag har råd tyvärr.

    Jag har varit fräck att lägga till din blogg bland mina favoriter utan att fråga dig,... jag blev så ivrig så jag tänkte mig inte för. Jag blev jätteglad över att du visat intresse för min.

    Önskar dig ett Gott nytt År. Kram Cin

    SvaraRadera