fredag 20 maj 2011

Jag......en romantiker!

Hej på er!!! Ja då var jag här igen efter en veckas tystnad,har varit totalt slut!!!Och min mage har visst också bestämt sig för att krångla.Har haft sååååå ont!!!men nu börjar det gå åt rätt håll....tror jag. Har blivit alldeles galen i den romantiska stilen,lite har jag väl alltid varit,men nu kände jag bara.....ut med allt murrigt,in med bara ljust,och.........färger?????? ja ni ser att jag har blivit alldeles nipprig,blått,lila,rosa,rutigt randigt.....etc.Spegeln på bilden ovan köpte jag på auktion för några veckor sedan!!!Visst är den fin??? Jaaaa här var det väl inte så mycket färg,lila lavendel i krukorna,och ett blålila kuddfodral,dock randigt i vitt! Ljusrosa baksideskudde uppe på kontoret!!!! Här är den randiga jag menade!!!Blev sååå nöjd! Här är en lavendel färgad kudde,fast den ser väldigt blå ut,men lavendel är den.Det här är ett antikt tyg som jag köpte på en loppis för hundra år sedan,njaaaaaa men nästan,det har bara legat i tygskåpet och jag har inte kunnat göra mig av med det,och ni ser det blev en vacker kudde som passar perfekt i min romantiska fas!!!!Har även grejat med gardiner i lite randigt......bilder på det får komma senare!!! Nu ska jag gå ut i solen och njuta en stund!!!Ha en underbar helg och var rädd om varandra! Kraaaaaaaam/Anne-Lie

5 kommentarer:

  1. Åjjjjjjj, så fint!!!
    Underbara bider som alltid från dej!!!!
    Jadu så fint du har det!

    Jag bara stönar och pustar här!
    Hoppas du får en fin helg!
    Kramar kathrine

    SvaraRadera
  2. Godkväll rara bloggvän! Ohhhh så underbart, spegeln är jättecharmig och så snyggt med det romantiska, jag gillar också det där 1700 tals romantiken som man kan se i alla Jane Austens filmer, tycker du har lyckats perfekt med detta i ditt hem. Lovely!!! Ha en fin helg. Kraaaam P

    SvaraRadera
  3. Hej,
    första gången jag besöker din blogg. Har precis hittat hit och nu är jag så nyfiken på var du har din butik?

    Ha det gott, hälsningar monica

    SvaraRadera
  4. Wow, vilken härlig spegel!!
    Och vilka härliga somriga bilder!!
    Vackert!!


    Kram Tina

    SvaraRadera