tisdag 22 november 2011

Nu är det jul....igen!

Hej alla govänner! Ja då var det dags!Här är det snart färdigpyntat,likaså butiken är snart klar......skönt!Idag ska jag åka till min höggravida dotter och hjälpa henne.Efter det är det altanen som ska göras klar sen är det bara julgranen och lite blommor som fattas! Nu har jag ju inte så mycket julpynt,utan gillar vad naturen ger.Lite smågranar och kransar.Och inte att förglömma.....grönmossa!!!Här är det en ljusstake som fått vita band av gamla lakan.Gillar jag mycket! Och här är min nya terrin!!!!Är man terrinoman så är man!!! Ha nu en härlig dag.Så till nästa gång...........Kraaaaaaaam!!!!! Anne-Lie

8 kommentarer:

  1. Vilken vacker adventsljusstake passar så bra i ditt hem. De vita remsorna var så dekorativt, kanske knycker jag din idé, om jag får.
    Skynda dig nu till din dotter, vad spännande .... gravid...när kommer barnet?
    Kram Raina

    SvaraRadera
  2. Sprint du har det,jeg må innrømme at jeg ble nysgjerrig .... Er det kalkmaling du har på veggene?Holder på å male skap og stue selv med kalkmaling:)
    Så spennende med din datter,- det blir jo tidenes julegave!Du er nok like spent som henne:) Godt å ha en mamma som hjelper til,jeg har en slik jeg også og setter stor pris på at jeg får hjelp når jeg trenger det!
    Toveklem:)

    SvaraRadera
  3. Underbara bilder från ditt hem!
    Gillar allt så mycket!
    Och sparsamt med julsaker..
    Hoppas din dag blir fin!
    Kramar Kathrine

    SvaraRadera
  4. Härliga bilder!!
    Vita lakansremsor i ljusstaken gillar jag helskarpt!!
    och din nya terrin är bara såååå fin!!

    Kramis Tina

    SvaraRadera
  5. Jag håller med! Inte mycket julpynt här heller, i alla fall inte i rött längre:) Natur och en och annan tovad tomte får det bli!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  6. Så fint du har, terrinen är ljuvlig kram

    SvaraRadera
  7. Hello, wonderful soup tureen...hope father Christmas brings me one !! Have a nice weekend, Gail x

    SvaraRadera
  8. Önskar dig en underbar adventssöndag!
    Ha den bästa dagen ♥
    Kram Raina

    SvaraRadera