torsdag 11 juli 2013

Lite av varje!

Godmorgon alla söta!

Här rullar semesterdagarna på!Med mycket sol och värme...härligt!Bilden ovan visar min nyplanterade New Dawn......nej nej den var troligen felmärkt...blev lite snopen att den blev gul,men det är ju vackert det med!Har haft lite problem med mina blommor i år...de vita blir rosa????Mina vita parkrosor blev ljusrosa i år..Och de vita petuniorna börjar också bli rosa???Måste vara jorden!

 Vi hann med lite loppis igår..en vacker korg och ett lådfack!!!
Och en liten bild från våran altan!Har plockat och rensat lite,för på måndag den 15/7 kör jag loppisen för sista gången!!!Mellan 16-20 är det för er som är intresserade!!!
Till nästa gång....Kraaaaam!
Anne-Lie

1 kommentar:

  1. Oh då ska jag försöka komma på måndag :) :)
    Kram på Dej
    Ewa

    SvaraRadera