söndag 15 maj 2011

Besök hos Artur&Gerda!

Godmorgon på er!!! Ja då var det söndag morgon,och imorgon är det jobbardag igen!Det är inte klokt vad dagarna springer iväg. Igår lördag hade jag ett mycket trevligt besök i butiken!Det kom en buss med 39 st glada,shoppingsugna flickor från Finland!!!Oj vad trevligt det var!!Så supergoa tjejer....de vällde in som en tornado,min lilla bod är liten!!!men jag tror att alla klämde in sig till att börja med..... Bilderna jag visar från butiken är hur det såg ut före och jag kan tala om att när dessa tjejer lämnade oss,såg det inte ut så här längre....... Men eftersom jag är så dålig på att visa butiksbilder,så tänkte jag visa det nu!! Efterbilderna kommer imorgon!!!!! Här är några av tjejerna,mellan butik och hus!!! Fikar på altanen!!Som sagt en mycket trevlig lördag med alla dessa virvelvindar,sååååååå jättegulliga tjejer!!! Kommer även att lägga in lite adresser till butiker och bloggar i Finland!!! Ha det gott och kram på er!!!! Anne-Lie

14 kommentarer:

  1. Hej vännen!
    Vilken härligt rolig dag du måste haft med alla tjejerna!!
    När jag ser bilderna från dej längtar jag till jag kan kika in ....
    Kram o ha en fin söndag
    Ewa

    SvaraRadera
  2. Tusen Tack Anne-Lie för att vi fick komma till Ditt ljuvliga Hem och butik! Alla Var såååå nöjda med besöket och det som de fyndat! Vi fick liiite bråttom till båten men hann dock med :) Vi ses snart igen...det var visst ett par fåtöljer som inte rymdes med i bussen ;) mvh, Terhi

    SvaraRadera
  3. hej gumman
    Ja du verkar ha haft full upp....roligt med långväga kunder...själv har inte kunnat tagit mig någonstans då bilen brakade i hop på väg till Leksand i påskas......men vi hämtade den igår så nu är jag på banan igen.....jag dyker upp ngn dag...kram Eva

    SvaraRadera
  4. Å, så kul med ett lass goa tjejer från ett av grannländerna:)
    Skulle gärna också besöka din mysiga butik!
    kraam

    SvaraRadera
  5. Underbara bilder som alltid!
    Kram och allt det bästa till dig!
    Ha en bra majvecka!
    Kram Raina

    SvaraRadera
  6. Dear Anne-Lie , thank you for a nice afternoon!!!
    The ladies were very happy !
    I`ll pick up with Terhi those lovely chairs soon...

    all my best, Virpi

    SvaraRadera
  7. Ohhh så fint i din butik, ser många vackra skatter där jag skulle gärna hade fått följa med hem. Må tro du hade tomt där inne efter besöket :-)) Kraaam Paula

    SvaraRadera
  8. Vilken fin butik du har!!!
    Ser en hel del saker, jag skulle vilja lägga beslag på!!! hihi
    Men det finns väl inget kvar nu kan jag tänka mig... hahaha

    Kram Tina

    SvaraRadera