onsdag 14 mars 2012

Till Salu Gamla vita soppterriner!!!!

Hej igen!!!! Nu ni 2 st inlägg på en och samma förmiddag!Solsting.................... Nej då bara utrensnig,har bestämt mig för att INTE samla på saker nå mer!!!!????Därför säljer jag iväg 4st gamla vita terriner.Tre av dem är i superskick den största har dock ett sprucket lagat lock.Men är ändå lika vacker,tycker jag!Är det någon som är intresserad går det bra att maila mig på: annis62@telia.com.Nu fortsätter utrensningen! Kram från mig! Anne-Lie !!

2 kommentarer:

  1. Åh, så vackra. Jag har lovat mig själv ett köpförbud ett tag nu. För mycket saker än så länge.

    Ha en fin dag. Kramar Therese

    SvaraRadera
  2. they look wonderful.... and what.... no more collecting ?? oh no...I hope it's not contagious hihi ..Gail x

    SvaraRadera