onsdag 6 maj 2009

slutloppat

Perlagoner i gammalt tvättställ!!
Hej på er!
Då var det slut på loppisen!Och det gick väldigt bra,jag tycker det är så kul med alla människor som kommer förbi och tittar samt pratar bort en stund.Sen blev det ju lite slantar i "börsen"och det är ju inte helt fel heller.suktar nämligen efter 2st däckstolar och snart så står de nog där!!??
Annars har jag lovat mig själv att ta lite rustpaus,det behövs!!Känner för att sätta fingrarna ute i jorden och rota runt lite och så ska jag läsa klart boken jag hållit på med ett tag.Kanske i en däckstol??Till nästa gång....ha det så gott och njut av solen!
Kramar
Anne-Lie

3 kommentarer:

  1. Å, så vackert med pelargonerna i tvättstället!!
    Kul att du gillade mitt skåp...men om du menade det vita , så lär det inte bli till salu, hihi...för det har min gammelmorfar gjort, och jag målade det vitt för ca 10 år sedan...
    ha en fin helg!
    kram

    SvaraRadera
  2. Gillar din blogg, du har så mycket fint.
    Ha det gott

    SvaraRadera
  3. Vad snyggt med pelargonerna passar jättefint i det gammla tvättstället .
    Ja men skulle behöva koppla av i all rust & fix .Men är så tråkigt väder så man kan gott vara inne med gott samvete ;)

    Ha en bra dag
    Kram Ewa

    SvaraRadera