tisdag 2 juni 2009

Hej på er! Här kommer det lite bilder på vad jag pysslat med senaste dagarna.Jag har sytt kuddar av avigsidan på tyget.Tyckte det blev mycket finare så,mer milda och bleka färger.Har även gjort så med gardiner ibland(numer kör jag mest vita). Folk har trott att jag varit???lite knasig!Men ser ni det bjuder jag på!
Här ligger det färdiga resultatet,så somrigt och fint!!
Har även hållit på att måla stolar.En klar 3!!!!kvar.Dem är inte kul att slipa,alla dessa kurvor och mönster,för att inte prata om all bets och lack.Svetten fullkomligt stänkte av mig när jag höll på,och armen skakade ett dygn efter sen jag slutat slipa!!Men det blir bra!Lilla korgen brevid har jag också målat och i den ska det få flytta in en vit hortensia.Återkommer om det sen!
Till alla gulliga människor som är in och skriver kommentarer:Pussar och kraaaamar på er,jag blir så glad av alla gulliga ord,och så förundrad att i det hårda kalla samhälle vi lever i,finns det fortfarande människor som uppmuntrar och puschar en vilt främmande människa!Det finns hopp!!!
Kram på er
Anne-lie

2 kommentarer:

  1. Jag tycker som du, gillar tyget när det är lite mildare färg.
    Din korg är jättefin, jag håller på att shabba en korg nu oxå, det är jobbigt att måla men det är ju så kul med slutresultatet.
    Ha det gott
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  2. Jag blir så full i skratt, jag är inte ensam om att tycka baksidan ofta är finast.
    Jättefin kudde. Vi kanske myntar ett nytt begrepp "Baksides kuddar".
    Ha en bra Dag.
    Kram Marie

    SvaraRadera