tisdag 9 juni 2009

Lampa ovanför diskbänken!
Liten korg i hallen!
Hej på er rymdblommor!
Vad har då jag pysslat med?Allt utom det jag borde pyssla med.Kan liksom inte komma igång...det bli bara halvdant!Skulle behöva städa,huset ser ut som en krasch och jag också!!!Men det blir väl bra i slutändan.
Har hållit på och flyttat lampor,så det blev lite annorlunda ovanför diskbänken,men jag gillar det oväntade i inredning.Sen fixade jag mig en liten korg,med vagn i hallen!men jag tror korgen ska bli vit......kanske.
Vidare har jag möblerat om i sovrummet,det kommer bilder på det när det är riktigt färdigt!
Och så påminner jag om att butiken har öppet på Lördag!Fika bjuder jag på!Så välkommen in!
Till nästa gång,kram på er!
Anne-Lie

4 kommentarer:

  1. Hej
    Ååå så mysigt det ser ut med lampan i köket.
    kramis
    ninni

    SvaraRadera
  2. Hej och vd jag älskar eran blogg, allt är så fantastiskt fint!!!!!
    Kramar Kathrine

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Vilken fin lampa du har, ja du har så fint.
    Ha det gott
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  4. Men åh vilken underbar lampa du har, love it!!!

    Ha det gott!

    SvaraRadera