måndag 31 augusti 2009

Ny vecka!!!

Hej på er!! Då var jag här igen!!!Hoppas att allt fungerar den här gången!?Det har varit en hektisk vecka,trots att jag bara skulle ta det lugnt.......men så är det.Vad har jag då gjort????Jag har sytt klart gardiner som legat ett tag,strukit hela högen med stryktvätt,röjt garderober och flängt runt!! Jag har broderat en liten kudde!!!
Målat skåp,stolar,hatthylla,kommod,tråg och Tyras lilla korgstol!!!
Den sistnämda lilla damen fyller 1år idag!!!!!!Hurra,Hurra!
Hon hade sitt kalas igår och fick då en docka som hon blev så kär i!!!
Bäst att provsmaka innan man ger sin lilla bebis,för så gör mamma!!!
Och här får den lilla lite mat.....
Här var vi på Bellas betygsutdelning,hon har gått en internationell linje,och då delar man ut betygen senare???Men så var det!Jättetrevligt!!!
Och här sitter Bella på en reklampelare för IB programmet,det är den blonda damen!!!Så otroligt duktig tjej!!
Förutom det här,så var vi ute på lite galej i lördags,vi tog båten ut till en restaurang och åt en härlig lördagsmiddag,sen tog vi en sväng ut efter kusten och tittade på eldarna som man tänder efter kusten.Det är tydligen en finsk tradition motsvarande våran Valborg,men de eldar sista lördagen i augusti,det var så mysigt!!!!
Så värst mycket ta det lugnt och bara vara det blev det inte,men jag hann med en och annan bok också!!!
Så vill jag berätta att jag säljer handsprit ute i butiken,för er som är intresserad!!!
OBS!!!det är för händerna!!!!!
Kram på er/Anne-Lie

2 kommentarer:

  1. Hejsan,
    blir såå glad när jag ser ditt inlägg, känns som du är på G igen o fått tillbaka inspirationen...underbart!! Oh vilka fina saker du målat, blir nog ett besök hos dej snart igen!
    Kram
    Ewa

    SvaraRadera
  2. Heisan

    Så mye fine møbler du maler... og skjønn lita frk som tar god vare på baby dukken sin da...

    Håper du får en fin dag..
    klem Kertsin

    SvaraRadera