fredag 9 oktober 2009

Här är jag igen!

Hej på er!!! Då var jag här igen,trots att datorn fortfarande är mycket sjuk!Vi får se om den tillfrisknar?Fram till dess har jag fått låna Olles puttedator (den är så liten)för man får ju lite abstinens!! Idag har det blivit lite helgstädning och istället för blommor valde jag att köpa 3st granatäpplen på en gammal tennbricka.Blev hur fint som allra helst eller hur? Det här fina gamla kryddstället efter min gammelmormor kom min mamma med idag,det är helt intakt inget som är trasigt eller borta!
Och har ni sett :röda gardiner!!!!!Få se hur länge dem får sitta???
Och till sist,mitt nya slagbord somm Olle var och hämtade när han åkte från Gotland.Är så nöjd med det.
Imorgon Lördag är butiken öppen som vanligt,och det ramlar in nygamla saker hela tiden!!
Tänkte att jag skulle knäppa lite bilder därute imorgon!!!
Så ha nu en trevlig helg och var rädd om varandra!
Kramar/Anne-Lie

6 kommentarer:

  1. Godkväll, jösses vad fint du har och vilket fint slagbord, jag önskar så att jag kunde få tid över att åka upp till din fina affär...
    Jag gillar din inredningsstil, det är så fint med gustavianskt..
    Hoppas du får en skön och avkopplande helg!
    Kram Kathrine!

    SvaraRadera
  2. Såmycket vackert på en gång!

    Bordet med grova skican och "rokoko" bordet...Tänk den som hade antikaffär - skulle inte kunna göra mig av med någpt:-)

    Kram Maud

    SvaraRadera
  3. Hej, Oh va härligt att se att Ni(datorn och du,hihi) är på G igen!!
    Vilket underbart slagbord!! Gubben min håller på att måla ett till oss nu som jag längtar att få in, varit utan matsalsmöbel nästan 1 år..!
    Det behöver inte alltid vara blommor på bordet, finns ju massor av fint o "garnera" me, dina äpplen, kottar o annat naturen bjuder på!
    Hoppas kunna göra ett besök hos dej snart, vill ha mera vitt porslin...
    Ha en mysig helg
    Kram
    Ewa

    SvaraRadera
  4. Hej
    Mycke fint du visar som vanligt,hoppas det är bra med dig.
    Du jag undrar om dom fina svarta höga ljusstakarna kommit hem som jag beställt av dig?
    Kram o ha en go lördag kväll
    ninni

    SvaraRadera
  5. Å, vilket bord...och gardinen..jag som älskar rött blev ju helt kär!!
    kramis

    SvaraRadera
  6. Hej Vännen!
    Så fina bilder, ditt bord är superfint.
    Ha det gott
    Kram Sofia

    SvaraRadera