tisdag 23 mars 2010

Lite nytt!

hej hopp!!! Ja då var jag här igen!!!Dock lite rasslig igen,det verkar som varenda sjukdom flyger på mig just nu.Uuuuuuu..... Lite meteriellt:en ny hylla eller ny och ny,det är över en månad sen jag köpte den,vet liksom inte riktigt var jag ska göra av den,men den hittar väl sin plats snart får jag hoppas!!! Hittade ett helt gäng med gamla mjölkflaskor hemma i huset hos mina svärföräldrar,just nu agerar några stycken vas....riktigt trevligt med brunt!!!!Skulle ha varit en annan färg på blommorna bara,men men...... Den här gigant trådkorgen hittade vi också i källaren....så fin!!! Annars har väl våren kommit av sig alldeles här,snön vräker ner och är tung som bly,minihunden släpade benen efter sig när vi var ute,kan tänka mig att de var tunga!!! Nej nu ska jag ta och släpa mig ner i tvättstugan!! Tusen kramar till er,ni är det bästa!!!!! Anne-Lie

3 kommentarer:

  1. De där flaskorna med tulpanerna gillade jag!
    :)

    SvaraRadera
  2. Hej vännen!
    Vilken fin hylla du köpt,och vad fint med tulpanerna i flaskorna.
    Ha det gott
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  3. Uff da,, så trasig å bli sjuk igjen..


    Så fine ting du har ..nydelig hylle og den tråkurven var skjønn___
    God bedring..

    klem Kerstin

    SvaraRadera