torsdag 4 november 2010

Sorg här hemma!

Hej kära vänner!!! det är långt mellan inläggen nu,och inte handlar de som kommer så mycket om inredning heller!! För lite drygt en vecka sedan gick Olles pappa "Pelle"bort!!Det var väl inte direkt väntat fast han var gammal.Men döden är väl aldrig väntad,oavsett att det är det enda man vet livet,att man en gång ska dö! oj vad tungt det blev,men det är ju den helgen där vi hyllar och minns de våra som inte finns med oss längre. Och för Pelle,Pappa Åke,Elin,Kerstin,Gunilla Hans och Maj-Britt tillägnar jag ljuset!!!Ni som försvann från jordevärlden under det gångna året,jag vet att änglarna tar hand om er med värme........ Tusen underbara änglakramar till er alla! Anne-Lie

2 kommentarer:

  1. Jag beklagar verkligen sorgen!

    Jag ville också säga att du har en väldigt fin blogg...och hit kommer jag kika in fler gånger. :)

    SvaraRadera
  2. Kära Vän mitt hjärta är med er!
    Även i det djupaste mörker bor kärlekens varma ljus.
    Kramar Raina

    SvaraRadera