fredag 24 juni 2011

Glad Midsommar!!!!!

Hej På er!!! Vill kika in och önska er en trevlig midsommar!!Bilden är dock lånad från Martine Collianders hemsida!!!Men oooooooooooo så vacker!!! Dagens out fit +regnställ +gummistövlar + tights mmmmmmmmmmm.Det blir nog toppen!! Midsommarpresent jag har fått!!!Jag ska bli mormor igen!!!!!!!!!!!!!!I dec är det dags!!!! Så kul! Butiken är stängd imorgon lördag!!!! Ha nu en underbar helg ni alla goa härliga människor!!!!!! Massor med midsommarkramar från mig!!!!! Anne-Lie

6 kommentarer:

  1. Glad Midsommar på dig också vännen. Och ett STOOOORT GRATTIS till ännu ett litet barnbarn, .... vet precis vad du känner nu ;).

    Blev gööööörsjuk när jag såg allt det fina ni hade på eran loppis, "Jäklar anamma" säger jag bara att Gävle ligger så himla långt borta från mig :(.

    Bamsekramar Cin

    SvaraRadera
  2. .....åhhhh föresten vilken underbar tunika/klänning du ska ära dagen med. Gööööörsnygg som vi säger nere i Västergötland (hahaa)

    Kram igen Cina :D

    SvaraRadera
  3. Önskar dig en riktigt glad & trevlig midsommar!
    Vi hoppas att solen tittar fram så regnkläderna får åka av.

    Maria

    SvaraRadera
  4. Kikker innom for å ønske deg en fin midtsommer

    klem O=)

    SvaraRadera
  5. Åhhh så vackert jag suckar här, så romantiskt och fint
    Så fin klänning!
    Du kommer att bli vacker som en dag!
    Önskar att du får en fin Midsommar
    Kramar Kathrine

    SvaraRadera
  6. hejsan vännen, hoppas du har haft en fin midsommarafton!!
    Du frågade om jag hade kvar ramen...om du menade empireramen i vitt , så är den kvar, vill du ha den så hör av dig!:)
    önskar dig en fortsatt fin helg med de dina!!
    kram

    SvaraRadera