lördag 5 februari 2011

Artur&Gerda

Hej på er alla söta!! Det blev ett väldigt långt blogguppehåll för mig.Men jag tror inspirationen har varit nere på nollan,men nu börjar jag så sakteliga komma igång igen.Igår började jag med en total rensning!!Jag har varit i garderoben,tygskåpet,källaren ,i butiken....ja överallt har jag varit! Det ligger högar med prylar överallt!Nu vill jag göra om!!!!Så jag får återkomma med bilder inifrån huset och visar lite bilder från butiken.Bilden ovan är från stora rummet i butiken. Här har vi ett vitmålat älghorn,som väger bly!!!!!!Det här är ifrån hallen när man kommer in! ja som ni kan se är det proppfullt och mer ska det in,var jag nu ska ställa det....hmmmmm.Vi får se till nästa gång!? Kram på er och ha en underbar helg!!!! Anne-Lie

8 kommentarer:

  1. Hej vännen!
    Alltid lika roligt med nya inlägg fån dig!!
    Älskar din stil, det vet du ju!!
    Å, jag önskar jag bodde nära dig och kunde botanisera i din fina butik!!
    Ha en superhelg gumman!
    kraam

    SvaraRadera
  2. Finfina bilder...blir sugen på en tripp till¨Dej!!
    O såg jag en korgstol i hörnet???? Till Ewa????
    Kram
    Ewa

    SvaraRadera
  3. Känner igen mig i det du skriver....inspirationen har varit helt nere under noll men det kommer tillbaka med solen och ljuset. Härliga bilder! Skall nog ge mig i kast med alla mina utrymmen!!
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  4. Hej vännen!
    Vad mycket fint du visar.
    Jag fick föresten tag i en aladobform.
    Ha det gott
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  5. hej gumman
    vilka härliga bilder...min inspiration är åxå på noll...det känns som en låååång vinter ..så avled min mor i nyår..så det har varit en tung tid..men nu ska väl det bli ljusare igen och lustan komma tillbaka...idag är det underbart här det har slutat snöa vinden avtagit och den underbara solen är framme...10000 kramar från eva

    SvaraRadera
  6. Tack goa vän för lyckönskningen till butiken:)!!
    Kraam

    SvaraRadera
  7. Hej!
    Hoppas du får en fin alla hjärtans dag.
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  8. Hi
    You have beautiful pictures in your blog
    All the best Doris

    SvaraRadera