onsdag 19 januari 2011

Hej hopp!!

Hej alla goa vänner!!!! ja då var jag här igen,efter ett litet uppehåll!!!Tänkte att jag skulle lägga in en bild på vårat hus!Jag har nog inte visat det,tror jag???Annars är det dåligt med inspiration,har letat,men förgäves.Den ligger nog någonstans under snön,för det töade fram lite under helgen,då jag tog itu med altanen.Rensade och slängde allt gammalt granris,så nu är det rent och snyggt igen. Men annars känns allt såååååååå segt.Springer mellan alla matsäckar till fåglar,hundar och rådjur.Det är dit mina pengar går just nu,dessa stackars krakar i skogen.Olle tycker att man kan inte mata alla uteliggardjur!!!???men ..........de har ju så kämpigt!! Imorgon ska jag tvinga fram lite ork och ta itu med butiken som varit stängd en månad,öppnar ju nästa helg igen.Och det är fullt med saker som ska ut dit........ Dessa vackra ranunklar är till er alla goa som stöttar och puttar på!Alltid kommer med goa kommentarer,det betyder såååååå mycket ska ni veta.Och jag far runt på alla bloggar varje dag,men är urusel!!!!!!!på att lämna kommentarer!!!Och jag lovar mig själv att jag SKA bli BÄTTRE på det!! Till nästa gång....tusen kramar!!! Anne-Lie

4 kommentarer:

  1. Från det hållet har jag faktiskt aldrig sett ert hus.Snyggt!

    Vi får se om vi kanar över till er i morgon på glashala vägar. Men uppdraget kanske blir slutfört idag och då åker jag nog hem redan i morgon och påbörjar avslutningen.

    SvaraRadera
  2. Hej min vän!
    Vilket fint hus du bor i!
    och du skall veta att jag älskar att kika in till dej!!!!!!!
    Det är alltid lika spännande!
    ha en fin dag!
    Kram Kathrine

    SvaraRadera
  3. Å, vilket fint hus!!
    Fina blommor du bjuder på också vännen:)
    kraam

    SvaraRadera
  4. Hej, det är lika här...:( dåligt med inspiration men det kommer väl.... Jag har min "kvällsrunda" när jag fyller på mat till mina vänner i trädgårn...måste ge dem lite stöd så de klarar denna vintern <3
    Sköt om dej
    Kram
    Ewa

    SvaraRadera