fredag 5 augusti 2011

SEMESTER!!!!

Hej på er!!! Long time no see!!!!Oooo vad slarvig jag har varit att uppdatera bloggen,men dagarna bara springer iväg,och som alltid när man har semester......fullt upp!Vanligtvis brukar vi vara på Fårö de här veckorna,men i och med garage och lite annat,så spar vi.Det kanske blir någon vecka i September istället.Har ni sett vad jag har fått av min snälla gubbe,en ny vit fin 7-växlad cykel.det är min vite springare....bara älskar den!!! Skulle ju ha varit i Stockholm hos syster yster förra veckan,det blev 1 dag!!Hon blev sjuk,så vi har fått flytta på det också.Visst är det väl typiskt!!??Men som sagt det har varit full snurr med grillkvällar och lite annat mys,var bl.a ner till nya resturangen här i Gävle,som ligger i gavleån!!!Gävle Brygga heter den,bara sååååååå mysigt och jättegod mat,samt supertrevlig personal.Väl värt ett besök om man är i Gävle!!!! Annars har jag pysslat med blommor och målat,målat,målat och målat!!! bl.a den här sängen som har fått 8 st lager med vit linolja !!Har även målat lite annat som det kommer bilder på senare!!! Och här har ni min semester kassa!!En Mulberry Alexa oversize!!!Bara älskar den!!!Och hade längtat sååååååå länge!!! Nu ska jag ner i källaren och städa efter gamla tvättmaskinen som gick sönder för ett tag sedan,för nu ska den nya in!!! Tusen kramar och en underbar helg!Var rädd om varandra!!! Anne-Lie

3 kommentarer:

  1. Hej Anne-Lie! Vilken fin cykel du fått, vit och lantlig modell, och så fin cykelkorg också, superfin!! Jag skulle också behöva en egen ny cykel, lånar dotterns när inte hon har den men en alldeles egen fin hade varit toppen!!!

    Ohhh så fin din Mulberry Alexa väska, den är ju bara sååå fin, en riktig klassiker. Förstår din lycka!!! Själv köpte jag mig en Wera i somras från Åhlens, den påminner lite grand om denna i färg och modell. Ska visa den på bloggen en dag snart. Ha nu en toppenhelg. Stor kram Paula

    SvaraRadera
  2. Vill bara skicka dig en liten hälsning och säga att jag är så glad för att jag hittade till din underbara blogg. Ha en bra helg!
    Varma kramar Raina

    SvaraRadera
  3. Hej På dej!
    Åhhh så¨fin cykel, förstår att du är överförtjust i den!
    Och sängen så fin!!!!!
    Hoppas du får en fin Vila!
    Kramar Kathrine

    SvaraRadera