söndag 4 september 2011

Härliga Söndag!

Hej alla söta bloggisar!! Jag har inte försvunnit från bloggvärlden,men däremot min dator!!!Fick en riktig datorkrasch för c:a 14 dagar sedan.Den bara totaldog!!!Precis vad jag behövde,när alla våra andra maskiner som,tumlare,tvättmaskin samt diskmaskinen som lade av 2 dagar innan midsommar,och nu även min dator! Jaha vad gör man:köper en ny,fick total abstinens!!!Oooooo vad härligt med en ny fin härlig dator!!!!!!!!!!!Och jag fick ingenting att fungera!!!!Kunde inte göra inlägg,inte kommentera......men nu kära vänner är problemet löst!!!!!Jiiiiiipppppiiiiiiii........... Veckan som varit har det varit förkylning,kalas,kalas,och kalas!Nu blir det lugnt fram till jul! Butiken har varit öppen igen efter släktträffen som var sååååååååååå trevlig!Och vet ni .....det är proppat med saker i butiken!!!!!! Och här är mina älsklingar som har fyllt 3repektive 29år!!!Pussungar......... Nehej ni nu är det snart dags att fixa lite middag,duscha och sova,för imorgon är det jobbardags!!! Kraaaaaaam på er! Anne-Lie

4 kommentarer:

  1. Åhhhh stackars dej med krasch av datorn!!!!
    Dessa nymodigheter!!!
    Ler!
    Så mycket finbt mitt öga kan skymta i din vackra butik!!!!
    Och så fint kort på dina raringar!
    Ha en fin Kväll!
    Kramar Kathrine

    SvaraRadera
  2. Ojojoj! Ja det heter ju en olycka kommer sällan ensam...
    Tror jag skulle få hjärtsnörp om min dator dog...
    Hemskt att man blivit så beroende av datorn.. På gott och ont :)
    Skönt att det gick bra till slut.. och en ny dator är ju inte fy skam! hihi

    Ha en bra vecka
    Kramis Tina

    SvaraRadera
  3. Halloj.
    Oj så tråkigt för dig med trasig dator,ja ibland hamnar man i riktiga stim då allt går sönder,så fint du ser ut att ha det i butiken!!!
    Kram o ha en fin dag.
    Ninni

    SvaraRadera
  4. Hej vännen!
    Vad tråkigt när allt går sönder!
    Men en ny data är ju inte fel.
    Har en liten fråga om kronans mått längd och diametern, tacksam för svar.
    Ha det gott
    Kram Sofia

    SvaraRadera