tisdag 6 september 2011

Nu är det dags för minimalism!!!

Hej på er!!! Jaha,då har jag blivit så där nojig igen!!!Vill bara göra om och rensa.Men det värsta är att de saker jag har nu är sånt som jag vill ha kvar!!Och det är många möbler och prylar,hmmmmmmmmmm.De saker som står i fönstret är sådana favoriter som jag bara tycker tokmycket om! Ofta tänker jag att en ny stil helt och hållet vore nåt........är ju så förtjust i de fina kuddarna från Day men de passar ju ingenstans här.Kan man byta ut ett helt möbelemang för några kuddar????Nääääääääää...Men tänk att få flytta till något som är nytt och då menar jag nybyggt,bara fixa i ordning en ny härlig stil och sen bara vara......nöjd!!!Undrar om det någonsin kommer att häda????Nej nu är det nog bättre att jag går och lägger mig,innan jag börjar riva runt i hela huset!! Natti,natt och kram! Anne-Lie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar