söndag 9 oktober 2011

Söndagkväll!

Hej på er!!! Ja då var det söndag igen!Helgerna bara springer iväg,fyllda med måsten.Måste städa upp ute,måste ta reda på alla blommor,måste tvätta fönster,måste,måste,måste.............idag höll jag på att få ett psykbryt på alla måsten.Kände bara att det tog tvärstopp i huvudet på mig!!!!Klarar inte av längre när man drar och sliter från alla håll.........fy vad det låter hemskt tråkigt!!!Men jag har bara så förbaskat svårt att säga NEJ!!Något jag verkligen behöver träna på!!! Bilden ovan är från i fredags,som ni kan se hade jag fortfarande mina pelargoner ute på altanen,men igår tog jag itu med det och nu har de vintervila i källaren!!!! Som ni kan se har hyllan från köket fått flytta in i matrummet,än så länge är jag nöjd!!!! Och i fredags firade jag och 2 av mina vänninor Birgitta dagen!Vi heter nämligen det alla 3!!!Lite god mat och härligt vin,min favorit för tillfället Amarone!Bara sååååå gott!!!Och det var så härligt att träffa tjejerna vilket händer alltför sällan.Tyvärr!!! Idag har det varit storstädning av tvättstugan,har varit skönt att gå där och pula för sig själv!!!Nu blir det strax morgonrock och nya tofflorna och lite mord!!!Sista avsnittet av min favoritdeckare "Mördare okänd",jag är mycket förtjust i engelska deckare....så till nästa gång:Kraaaaaaaaaaam på er!!!!!!! Anne-Lie

3 kommentarer:

  1. Såååååååååå fiiiiiiiiiiint du har det!
    Hoppas du får en ny fin vecka!
    Kram Kathrine

    SvaraRadera
  2. Kaunista ja ihanaa..
    t. jaana
    amandantuvantunnelmia

    SvaraRadera
  3. Men villken fin altan du har! Kram Eva-Lena

    SvaraRadera