söndag 2 september 2012

Butiken och lite av varje!!

Hej på er!! Det är långt mellan inläggen,men det är full fart!Jag lovar.......bilden ovan visar stenläggningen jag har gjort i sommar!Tog mycket längre tid än vad jag trodde,för varför ska man göra det lätt för sig och åka iväg till affären och köpa sten!!???Näääää natursten skulle jag ha..men nu är det klart och jag blev jättenöjd! Sen har jag fyllt 50år!!Så nu är det "La dolce vita""Haha!Här är det öppet hus och Tyra hjälper mormor att öppna paket!!!Tack alla ni som förgyllde min dag! Butiksarbetet rullar på,det har blivit lite bättre sen bilderna togs!Och igår var vi en vända till Stockholm och hämtade lite mera grejor.Det är smockfullt överallt..... Här är en bondrokoko soffa som jag har pysslat med!Målad 8ggr med linolja,så det har verkligen tagit tid!!!Men nu ska jag gå ut och fortsätta arbetet i boden!!! Tusen härliga kramar från mig! Anne-Lie

2 kommentarer:

  1. En försenad Grattiskram på din stora dag!
    Det ser ut som du hade en underbar dag.Vad fin din soffa blev, jag förstår att det har varit mycket arbete med så många färglager men så snyggt blev det!
    Önskar dig en trevlig kommande vecka!
    Kram Raina

    SvaraRadera
  2. Ett Stort Grattis lite försenat men lika välment :-)

    Fint stenparti du lagt, vilket jobb!!

    Kram Paula

    SvaraRadera