lördag 1 december 2012

Härliga Advent och trevlig Helg!!!

Hej!!!!
Här har det advents pyntats klart!Blir mycket enkelt med lite kransar,ljus och blommor!!!!Adventsljustaken blev ett tennfat med lingonris och äpplen!!!Matrummet fick en liten adventsgran!!Och som ni kan se har jag nya stolar vid matbordet,det är som att sitta på en varsin tron!!!
I köket och även i övriga rum har jag satt kransar i fönstren i stället för gardiner!!!
Annars har det varit en mycket intensiv vecka!!I måndags var jag in och tog bort en knöl i armen! allt gick bra!!!!
Onsdag var hundarna!!!på spa!Onsdag kväll blev jag kidnappad av mina gamla arbetskamrater,såååå kul att träffa dem!!!
Torsdag barnvakt!
Fredag erbjudan om ett nytt jobb!!Är i valet och kvalet.....
Och igår var det julfest på nuvarande jobbet.....
Idag skulle vi ha åkt till Örebro på en liten hotellweekend men,nu när det blev ett så fantastiskt snöoväder beslöt vi oss för att skjuta på det!!!Så idag kära vänner blir det mysdag!!!!
Ha nu en underbar helg!!!!!
Kraaaaaaam från mig!
Anne-Lie

2 kommentarer:

  1. Otrolig vackert hos dig!!
    Adventstaken är sååå ljuvlig... :)

    Ja jösses, du har verkligen haft en fullspäckad vecka.. :)

    Ha en mysig helg
    Kram Tina

    SvaraRadera
  2. Anneli, du måste hinna njuta me....;) vilket tempo!!!
    Så vackra kransar du gjort, helt underbara bilder du låter oss ta del av!
    Kram på dej
    Ewa

    SvaraRadera