onsdag 25 september 2013

Lite av varje och terrinförsäljning!

 Hej igen!!!
Nu blev det ett sådant där långt uppehåll igen!!!Fast jag inte bloggar så ofta håller jag ändå på och grejar här hemma!!!Idag har jag mest varit ute och plockat bort resterande av sommarblommor!!!Så nu börjar det bli dags att göra riktig höst!!!
 Här har jag grejat om på köksbänken!Köpte en söt liten hörnhylla,fyndad på loppis!!!Den gamla vackra tekannan fyndade jag på auktion,ni vet en sån här låda med massor av skrammel!!!!
 Andra bänken har fått sig lite nytt den också!!!Känner mig så vansinnigt less på grejor.......till jag hamnar på en loppis....då är det kört igen!Ska dock ha loppis här hemma nästa helg!!Har verkligen hårdrensat skåp,källare och övrigt!!!
 Lilla söta soffan hamnade i hallen till slut!!!Blev faktiskt riktigt bra!Ytterligare en soffa är på väg!!!!!Jag undrar om man är riktigt frisk!!!!!
Och så här......terriner!!!Har varit så i valet och kvalet hur jag skulle göra...sälja eller behålla!?Men nu så....ni bloggisar får första tjing innan jag lägger ut dem på blocket/tradera!!!
Priser!
Nr 1. 1000kr detta är en fransman!
Nr2.Såld
Nr 3. 850kr En svensk 1800-talare
Nr4. 1000kr inköpt hos Vintage By nina och är belgisk
Så är någon intresserad så går det bra att maila mig på annelieeriksson28@gmail.com

Till nästa gång alla goa bloggvänner: kram på er!!!
Anne-Lie

1 kommentar:

  1. Hej!
    Vilka fina Terriner hoppas allt är bra med dig och familjen
    mysigt med loppis funderar på och hälsa på snart vore så mysigt!
    Ha en mysig kväll
    Kramar

    SvaraRadera